rmysdf her bebegı bilemiyorum ama benım bebeğim de oyleydı suan 5 aylık ilk üç ay ciddi yutma sorunları yasadım bende sürekli genzine kacırıyordu ve boguluyordu gözüm hep üstündeydi uyurken de sürekli kontrol edıyordum ki hala kontrol ederım , dr a sordugumda normal demıstı