Selam herkese Amoklavin antibiyotik kullanıyoruz.anlatildigi sekilde talimatlarına uyarak ilaci hazirlardim.fakat ilaç biraz sulu oldu.genelde biraz kivamli olur ilaçlar.neden böyle?kullanan var mı sizinki nasıl bilgi verir misiniz?ilacı aldigimda son kullanım tarihine 1 ay kalmıştı bu duruma etki eder mi?