Dün birisi yazmışti öksürük için gördüm ama bulamadım umarım görür bugün kızımda öksürük var çok sık değil ama ara ara oluyor özellikle sabah kalktığında biraz balgamlı gibi sanırım genzi doluyor ama sonradan geçiyor ardinc yağını kullanan varmı sırtına surunce iki güne geçiyor demişti de