bozlarr42 Bebişimin burnu tıkalı demiyimde hırıldıyor tıkanık gibi gözükürde bişey yok fizyolejik sprey sıktım 2 3 kez aspiröterle asıldım hiçbişey gelmedi ama hırıltı burnundaki geçmedi sizce napmalıyım
nursnmz bozlarr42 evet ya çok canımı sıkıyo bu durum ne kadar temizlesem de düzelmiyo bişey de çıkmıyo her gün hava da aldırıyorum
Minikcee Benim de 2 aylık serumla yıkıyorum bi şey çıkmıyor nebülizatör aldım varsa yumusatsin diye yine de hırıltı tam geçmedi