Kızlar bebişim 4 aylık olacak ve ben geceleri uyandığında onu yatarak emziriyordum sonra ikimizde o şekilde uyuyakalıyorduk ve şimdi zamanla normal uykuya bile bu şekilde emerken geçiyor bildiğiniz emzik gibi kullanıyor beni emzikte tutmuyor artık uyku uyuyamıyorum bu yüzden sizce ne yapabilirim? Başka türlü uyumuyor ağlıyor