Merhaba hanımlar, bebeğim 4 aylık. Hemen hemen her gün sarıp sarmalayip bebek arabasi ile dışarı çıkarıyorum, 1.5-2 saat yürüyorum, o da uyuyor bu süreçte. Hastalıklar almış başını gidiyor, ben kimsenin olmadığı yerlerde yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum ama hastalıklardan dolayı çekimser olmaya basladim bu konuya. Kızımın temiz ve serin havada uyumasi beni mutlu ediyor fakat sanki bir hastakik olacaksa kendimi suçlarım gibi. Sizler çıkarıyor musunuz?