hulyaaa-123 benim öyle olmuştu. günüm gelmişti ama hiç sancı vs yoktu . Sabah 10 da yatışım yapıldı işlem yapıldı. aksam 10 dan sonra hafif hafif sancılarım başladı ama dayanılmayacak gibi değildi. gece 3 den sonra şiddetlendi 07.35 de de kızımı kucağıma aldım. Ben çok ıkındım ondan mı bilmiyorum ama sürecim hızlı ilerlemişti benim