Merhaba hanımlar.Kizim 3 yaşında aslında kendimi hicbir zaman diliminde 2. çocuğa hazır hissetmesem de kardeş düşünmeye başladık 3 aydır korunmuyoruz ama ilk defa bu ay yumurtlama gününe dikkat ettik ama karavana 😀 İlk çocuk halbuki ufak bir kaza sonucunda olmuştu .İlki bu kadar çabuk olup ikinci neden olmadı anlayamdim. Çevremden de ikinci çocuğu zor olan birkaç kişi tanıyorum .Sizin nasıl oldu anneler ?