E bebekten aldım oğlum 1 buçuk yaşında 2 yaş aldım evim 21-22 derece arası oluyor 2.5 tog aldım uyku tulum içine uzun kollu zıbın ve altına ince bir pijama giydiriyorum çorapsız yatırıyorum kan dolaşımı için gece bakıyorum sırtı ve döşü sıcak oluyor gayet rahat çünkü üzerini asla örttürmüyor tulumsuz yatınca gece üşüyor ve sürekli ağlayarak uyanıyor o yüzden en garanti tulum giydirmek