Seeydanur biz de mayalıyoruz. Ben tutturamıyordum ama bizim bakıcı nasıl oluyorsa çok güzel tutturuyor. Pastörize günlük keçi sütünden yapıyor. Önce kaynatıyor. Küçük kavanozların içini yoğurda buluyor, öyle tahta kaşık fln da kullanmıyor gayet metal kaşıkla yapıyor. Maya da inek veya keçi sütünden kullanıyor hepsi tutuyor. Süt normal yoğurt mayalamadan bir tık daha sıcakken kavanozlRa döküp, biraz daha maya koyup karıştırıyor. Karıştırırkende öpücük atar gibi bir ses çıkarıyor😂 kapaklarını kapatıp sarıyor. Ama birde direk tezgaha koymuyor. Altına ekmek tahtası veya nihale koyuyor. Onların üstüne yoğurtları koyup üzerinide tek kat sarıyor.