Kızlar merhaba
Ben 7,5 ay önce kızıma sezeryan ile doğum yaptım. İlk çoçuğum. Kızım 6 aylık olduğunda ben regl oldum 3 gün olurum her zaman,yine her zaman ki gibi 3 gün yoğun devam etti. Geçen ayın 1 i idi. Bu ay olmadım bugün 5i,normal mi yani böyle gecikme falan olur mu doğum sonrası bilgisizim bu konuda kusura bakmayın lütfen. Kızım daha çok küçük korunuyoruz tekrar hamile olmak istemiyorum açıkçası korkuyorumm