znmte1 Kozlar çok kötü boğazım şişmiş iltihap olmuş hep burnumda akıyor doktora gideceğim ama antibiyotik anne sütüne geçer mi içsem
Metoomom znmte1 doktora emzirdiğinizi söylerseniz ona göre ilaç verir. Geçmiş olsun. Her yer salgın bende daha yeni atlattım.
ozlemtuncay46 Ben emzirdiğimi söylediğim halde 1000lik antibiyotik yazmış eczacı çok mecbur kalmadıkca içme süte geçer ben de cesaret edip içemedim
Star52 ozlemtuncay46 ben hamileyken kullandım bunlar güvenli olanlardan yoksa ateş daha kötü siz iyi olun ki bebek iyi olsun yoksa sonuç kaos
nuurrtrkmn Ya bende şuan bu durumdayımm Ateşim çıkıyor bi üşüyorum bi terliyorum, emzirdiğim için sağlık ocağına da gitsem nasıl olsa bi ilaç yazamaz diye gitmiyorum İlaç veriyorlar mı acaba ? Parol içiyorum ben sadece