yasmin66 Bitki çayını koluna döktü ne yapmam lazım yandı biraz su topladı ne yaparsam hemen geçer yardımcı olur musunuz lütfen
Ahhannelik yasmin66 Çok geçmiş olsun bence hastaneye götürün evde herhangi birşey uygulamayın ufak sonucta belki ters bir etki yapar ve yanığı daha kötü hale getirebilir
Sule_pyrz23 yasmin66 yumurtanin akı sanırım iyi geliyor direkt yanan bölgeye surmuslerdi eltimler hiç kabarmadan geçti. Çok geçmiş olsun
Funda05 Hemen silverdin sür bence , vücut silverdin kremi emdikten sonra kantaron yağı sür hem acısını alır hemde iz kalmamasını önler
zeyzey001 Soğuk suya batırın ağrısını alır bir de yanığa alovera iyi geliyor ama bebeklerde nasıl olur bilemiyorum canım geçmiş olsun
yasmin66 zeyzey001 teşekkür ederim 🙏🏼 aleovera alerji yapabilir bana alerji yapıyor çünkü daha beter olur bide
Mlklrm3 Eşiniz yoksa taksi çağırıp götürün. Su toplamış bide iz kalır. Acısını dindirecek krem verirler