yazgulu123 Şu 1 aydır çoçuk geceleri uykusunda ağlıyor. Bazı zaman emzik bebeğini verince tekrar dalıyor bazı zaman kendisi ağlaması bitiyor uykuya geçiyor. Sizde de olan var mı bilgisi olan var mı niye böyle oluyor
Oglusumunannesii yazgulu123 bizimkide aynı doktora aciktigi yada gazı vs mi olduğu icin diye sordum hayır alakası yok rüya görüyor uyandırma dedi