Kızım Salı günü antibiyotige başladı.Carsamba ve perşembe hiç ateşi çıkmadı.ama şimdi uyandım yine ateşi yükselmiş.suan 38.5 derece.abtibiyotigide 3 gündür kullaniyoruz.oncesindeki şikayetimiz yüksek atesti.Dr. Crp sine baktı yüksek çıktı.onun dışında influenza testi yaptılar negatif çıktı.bu bulgularla antibiyotiğe basladik.