Kutaynannesi kolik bir kiz bebek büyüttüm onda hiçbir damla iyi gelmedi. Oğlumda da 3 damla denedik en iyi mommy bliss gelmisti hakikaten çok iyi. Ama bir süre sonra gaz damlalarınin bebeği daha çok ikindirdigini farkettik ve kestik. Bir kaç gün sonra devletin verdiği d vitaminini verince daha çok gazının olduğunu farkettik ve doktora danistik bazı bebekler de gaz yaptığını öğrendik ve hemen değiştirdi doktorumuz. Şimdi gaz damlası vermiyorum masaj yaparak gaz çıkarmasını destekliyorum. Daha rahat daha huzurlu ve devamlı ikinmiyor. Bir iki ikinir da cikaramazsa hemen masaj yapıyorum hem gazını çıkarıyor hemde kakası varsa yapıyor. Denemenizi öneririm.