iyiki Ben çok kötü hastayım hâlâ da öyleyim gerçi. Bebeğime de bulaştı öksürüyor ateşi var düşmüyor ne yapabilirim ? Emziriyorum normalde ne yersem bebeğe iyi gelir geçer gerçi şuan emmek istemiyor :((((
Happymome iyiki influenza salgını var. Calpol dolven 3 er saat aralıklı veriyoruz. (Diyelim ki Calpol verdik 3 saat sonra dolven veriyoruz) 1 hafta sürer ateşi. Yakında kusmalarda başlar korkma sakın normal. (Fışkırır tarzda kusarsa acile git)
mrvyhya iyiki emmiyorsa ve ateşi düşüp yükseliyorsa calpol verdiğinde bnce acile fot doktor emmiyorsa gelin demişti bubsefer ilerler Allah korusun dikkatli takip edin geçmiş olsun
Happymome iyiki olmayabilir. 3 aylıktan kücük bebeklere hiç bir sey vermiyorlar diye biliyorum. Ilık duş yaptır. Kasık bölgesine bezin içine ıslak havlu pecete vs koy. Zıbınla kalsın. Çorap morap vs bisey kalmasın