aysegul_my Ben gökgürültüsünden aşırı korkarım gök gürlüyosa yatakta saklanır yanıma birini alırım yada birinin arkasına saklanır bitmesini beklerim 😁 sizlerinde varmıdır böyle cok korktuğunuz birsey uyumayan anneler yazın hele bi
BirPrensesBirMiyavValidesi aysegul_my karanlık. Elektirik faturası hep yüksek gelir bize. Bi de yıldırımdan tırsıyorum. Evin en korunaklı oldugunu düşündüğüm odasında öylece yorgan altında beklerim. 😀
Ahum aysegul_my yılandan korkuyorum hatda televizyonda bile gördüyümde sanki yakınımdaymış gibi korkarım,nefret ederiim
kuzey-21 aysegul_my gök gürültüsünü seven tek ben miyim ya 😂 gök gürültülü yağmurlu havada uyup o sesle uyumaya bayılıyorum :)
aysegul_my fadikada acayip bi korku bu ya tabi bide gökgurultüsünden yıldirım düşüp yangın cikma haberlerini cok duydum cevremden bişi olucak diye aklım cıkıyo hele cama vuran o beyaz şimşek işığı sanki odama yıldırım düşüvericek die aklım cıkıyo
fadikada aysegul_my ya sanki evin tam ortasına düşecek gibi hissetmek hele ben dışarda yolda yürürken felan yakalanırsam 😂 kafamı istemsizce kapatıyorum 😂
aysegul_my BirPrensesBirMiyavValidesi gece uyurken gece lambasi ile uyurum elektrik gidip oda bianda karanlık olunca ben uykudayken hemen uyanır farkederim telefonun flaş işığını acık bırakıp öyle uyurum
Gulcann0 Çok korkmak değilde balık tutan birinin arkasından geçerken geriliyorum, oltayı bi anda geri atarda yüzüme gözüme gelirse diye hızlı hızlı geçiyorum 😀
Gulcann0 Çok korktuğum da kapalı dar alanda kalmak. Kalabalık olan konser gibi yerlerde insanlar çok dip dibiyse nefes alamıyorum bulantım tutuyo, o sıkışıklıktan uzak durmam gerekiyor.
fadikada kuzey-21 aysegul_my gök gürültüsünü seven tek ben miyim ya 😂 gök gürültülü yağmurlu havada uyup o sesle uyumaya bayılıyorum :) Çılgın 😂😂😂 resmen fobim gök gürültüsü,şimşek,yıldırım,eve sızan o beyaz görüntü 😂 korku filmi gibi