Düşünüyorum da o kadar büyük depremi nasıl atlatmışız?Bir ay sonra bir sene olacak hala hatıramızda.
Üç ay öncesinde acaba burada da deprem olsa nasıl olur dayanıklı mı evlerimiz gibisine düşünmüştüm ,profösörün deprem uyarısını da izlemiştim deprem olma ihtimali var vs. gibi eşime de söyledim içime doğmıştu sanki.5 şubat gecesi eşim işten geldi tv izyesi tutmuştu saat 1 kalkmıyor uyumak istemiyor zorla yatağa soktum binyandan da "kötü birşey olacak içim hiç rahat değil “diye söyleniyordum . Oğlum o zaman 6-7 aylıkdı. Hamağa yatırır uyuturdum o akşam yer yatağında uyutmak istedim ilk defa eşim ne kadar hamağına koy dese de yerde yatırmak istedim .Baza da eşimle ben yanımızda yerde oğlum uyuyordu .3 gibi uyuduk ,ıykunun derinlerinde bazadan düştüğümü farkettim ben düştükçe sersemlikle yatağıma yatıyor sallantı beni tekrar düşürüyordu oğlımun üzerine gözlerimi araladım o derin uykudan uyanmak istedim elbise dolabı üstüme geliyordu Allahım nasıl ses anlatamam bir ses kii kayalar eve düşüyor sanki .En üst katta 10.kattayız kendimi doğrultmak isterken eşim beni kolumdan tutuğu gibi yataktan aldı oğlumu yerden kucakladi ebeveyn banyosuna sığınmaya kaçtı ben o sırada kapı eşiğine kaçıyorum ama hala bişileri idrak edemiyor resmen şoktaydım eşim buraya gel diye bağırdı , ” eve kamyon mu çarpıyor" demişim tabi ben bunları pek hatırlamıyorum eşimin demesiyle şoktaymışım .Ebeveyn banyosuna sığındık oğlum eşimin kucağında sarsıntı öyle fazla ki düşüp kalkıyoruz eşyalar üstümüze düşüyor yer kükrüyor telim susmuyor arayan arayana.Bende deprem mi diye o esnada gogleden araştırma yapıyorum telim elimden havaya zıplıyoor🫣.Deprem İki dk sonunda durdu elektrik kesik flaşla oğluma o kard üşümesin diye çorap battaniye ariyorum derken ikinci dalga geldi eşim dua et dedi sarıldım onlara … 40 dk sonra aşağı indik herkesten sonra Allahımmm mahşer bebekler çocuklar karın yağmurun altında …sonrası orda burda geçti işte.Kayıpları olanlar vefat edenler evsiz kalanlar …Rabbim bi daha kimseye yaşatmasın