18 aylık kızım bıraksam 24 saat edecek. Artık o kadar sıkıldım ki bu durumdan Bi bardak çayı bile içemez oldum. Hemen gelip agliyo sızlıyor üstümü başımı açmaya çalışıyor. Açlıktan değil eminim öğün atlamadan yemek yediririm bazen yemez ama. Daha deminde emmek istedi pis oldu dedim e oldu dedim vermedim ağlaya ağlaya uyudu. Kesicem sütten ama başarabilir miyim bilmiyorum