Zuzumam ah işte anlamıyorlar. Bi ara bende çok üzülmüştüm, kimsenin bebeği ile kilosunu karşılaştırdığım için değil kızıma yetersiz mi baktım bnm yüzümden mi kilo alamadı vs vs kurdumda kurdum. Ama şimdi bu postlara alıştım dilerim hiç bir anne üzülmez çünkü bu süreç psikolojikmen üzülmeye çok müsait 🥹