1 aylık bebeğim var gündüzleri emdiği zaman güzel uyuyor ama geceleri saatlerce emse de asla uykuya dalamiyor ben de geceleri sagip da vermeye başladım gazını felan da çıkarınca derin uykuya daldıgini farkettim sanırım gece sütüm yetmiyor herkes annenin sütü bebeğine yeter diyor ama gece yetmiyor sanki yorgunluktan vs süt gelmiyor olabilir mi acaba siz de böyle olan var mı ? :/