Merhaba sevgili anneler ;
2 aylık kızımı zor bi gebelik sıkıntılı geçen iki gün süren doğum sürecim sezaryen ile gerçekleşti. Sütüm geç geldi.Yetersizdi sarılık oldu kilo kaybetti mamaya başladık.3020 kgden 2780 kg’ye düştü. 1.Ayında 3950 oldu. Sütümü sağmaya emzirmeye başladım mamayı günde bire kadar düşürdüm bebeğim açlıktan ağlamıyor.4den fazla cişli bez de çıkartıyordu 2.ayda ise 4250 olmuş 500gr düşük 10 gün sonra kontrole gideceğim. Fikir vermek isteyen başına gelen var mı