Nurozcn Benim oğlumda da hiç duraksama olmazdı tek tük bazı kelimelerde duraksıyor ama yine de çok güzel konuşması var cümleleri yetişkin gibi kurabiliyor ,bir korku yaşadı ve o günden sonra bazı kelimelerde duraksıyor o da çok nadir olur, umarım geçer bu da,sizin oğlunuzda da herhangi bir korku durumu mu oldu acaba