usenmedimyaptimbirvelet Merhaba,olgunlaşmamış 3 adet avokado aldım buzdolabına koydum yani şu an olgunlaştırmak istemiyorum. Acaba tadında bozulma olur mu? Bilgisi olan var mı
Deletedmom_112 usenmedimyaptimbirvelet olmaz diye düşünüyorum, İnşallah olmaz çünkü 1 kilo bebek avakado aldım azar azar çıkarıp olgunlaştırmayi düşünüyorum
ekin_ usenmedimyaptimbirvelet bozulur öyle taş gibi olur olgunlaştırıp dondur zaman kazanmak istiyorsan
Dilaradaghan usenmedimyaptimbirvelet hayır öyle bir durum söz konusu değil kayınbabamın avokado bahçesi var ayda 1 bir koli koli yollar oğlum ve biz için miktar fazla olduğu için dolaba koyuyorum olgunlaştırmak istediğinizde dışarı çıkartıp elmanın yanına koymanı yeterli ama asla dolapta tadı bozulmuyor benim 2 ay bekleyen avokadom bile var hatta kestikten sonra 2 kere de kullanmak istiyorsanız bir kaba su doldurup içine limon sıkıp avokadonun kesili tarafını suyun içine koyup dolaba koyduğunuzda ertesi güne kararmadan tekrar bir yarısını kullanabilirsiniz
usenmedimyaptimbirvelet burcu989_ bir sayfada gördüm dolapta beklenen avokado yemeden çöp olur demişler tereddüt ettim
burcu989_ usenmedimyaptimbirvelet ben aldım ogunlaşmamıştı yemek için aldım yok bekledim dolapta olgunlaşmasını bir hafta geçti hala sert sonra arkadaşım söyledi sertliği devam ediyo dolapta yumuşayıp olhunlaşması için dışarı çıkar çıkardım bekledim iki güne olgunlaştı hiç birşeyi de yoktu yani