Bu çevreden kiralık ev bilen gören oturan varsa bu posta yazarsa sevinirim. Bir aile apartmanında kirada oturuyorum 1.katta. Tek bir oda hariç diğerleri rutubet nem oranı fazla oluyor. 2 tane dogalgaz sobası var yatak odasını tam ısıtmadığı için nem düşmüyor sabahları pencereler şapur şupur hergun siliyorum. Ev sahibi kirayı 1100 den 5 bin yaptı oturduğumuz eve gerçekten değmiyor ben temiz tuttuğum için katlanıyorum. Hal böyleyken ben biraz daha verip heryeri ısınan rutubet olmayan temiz bir evde bebeğimi büyütmek istiyorum. Postu görenler yardımcı olursanız sevinirim yaza çıkmak istiyorum bu evden bende eşim ve çocuğumla aynı odada kalmak istiyorum bu şekilde düzenimiz kalmadı çünkü.