Asel4433 sedanurserhatlan Ben 5.5 aylik kizimi akşam saat 10-11 arası uyutuyorum kendisi acıkınca uyanıyor emip geri yatıyor
seizetheday sedanurserhatlan bizim fiş çıkarırken böyleydi sonra erken kaldırdım bi gün gündüz de 3 saat falan uyuttum o şekilde uyudu ama biz 18 aylığız tek uyku yapıyoruz siz nasılsınız bilmiyorum
sedanurserhatlan seizetheday erken kaldırdım bende kahvaltı ettirmeye çalıştım ama yok emmek istedi ve tekrar uyudu 🥲
Zeynep-gerda sedanurserhatlan çok fırlamanolduklarına emin ol ve sen sakin ol arada ağlama krizi geçiriyor kucağıma almıyorum karşısına oturup yüzüne bakıyorum yada bende ağlıyor gibi yapıyorum çok zor bebek bakmak çokkk
Badeninannesi1 sedanurserhatlan ben de kızım 13 aylıkken böyle bi dönem yaşadım yani sormadığum doktor uyku danısmanı kalmadı Öglen tek uyku yaptırıp erken uyuttum olmadı 2 yaptırdım olmadı çocuk 9 da uyusa bi saat sonra uyanıp asla uyumuyordu odadan çıkmak için ağlıyordu Benim gözlemime göre o dönem yürümeyi ögrendigi icin hareket etmek isteği agır basıyor uyumak istemiyorlar Kendiliğinden geçiyor ama zorluyor fazlasıyla Gelişiminin bi parçası
Badeninannesi1 sedanurserhatlan sormayın hala kabusum o günler benim Çünkü kendıme hic zaman ayıramıyordum aksam zamanım onu uyutmaya calısmakla geciyordu
Badeninannesi1 sedanurserhatlan bana da öğleden sonra meyve verme çok yemesin vs neler dediler rahatsız oluyor diye ama yok onlarla alakalı hiç değil şimdi tatlı yiyip bile uyuyabiliyor siz üzülmeyin herşey geçici zorluyor ama geçiyor
askoglusum Bienim oğlum da 19 aylık 6 aydır bu sekildeyiz 13. Ayından beridir. Ya geceleri kalkar oturur ya da uyumamak için saatlerce direnir ağlar. Uyku düzenlerini başta oturatmak çok önemli galiba ya, ben başarılı olamadım yani.