1 yaşında kızım 20 gündür grip hastaneye getirdim durumu iyi değil ciğerleri baya kötü dedi hava verdi antibiyotik Cuma günü gel dedi neyse gittik geçmemiş ama hafiflemiş dedi pazartesi ilaçı kes dedi kestigim an kusma ishal başladı
Bugünde tutup acile getirdim ateşi de yüksekti
Kan testi alarak bağırsak enfeksiyonu dedi
Ama kaka tahlili yapmadı bilmiyorum yapılması gerekir mi bazıları kaka tahlil vermeden nerden çıkmış dedi dolven verdi gönderdi hala çocugun ateşi çıkıyor asla olduğum yerde ne covit testi yapıyorlar ne başka test
Ne yapıcam şaşırdım kaldım