03032014 bazen düşük değerlerde kimyasal gebelik falan olabiliyor onun için yazılmıştır belki, ama önemli olan kaçla öğrendiğiniz değil sağlıklı yükselmesi yani her gün ikişer katına çılarak yükselmesi önemli. Ama siz zaten adet gecikmesi olmadan test yapmışsınız sizin değerin düşük olması zannımca normal 🌸 hayırlarla kucağınıza alın inşallah 💜