Htcokur merdiven inip çıkabiliyorsa tamamdır demişti doktor. 2 yaşına girmeden alıştırdım ben . Şu an 3.5 yaşında dah 1 defa bile kaçırmadı. İlk gin çok güzeldi yarım saatte bir wc götürdüm. 2. Gün hep altına yaptı ve çıldırdım o akşam kaldırdım lazımlığı. 1 saat sonra yerinde göremeyince üzüldü. Getiririm ama buraya yapacaksın dedim bende sana oje sürücem dedim ve o gün bugündür ne gece ne gündüz kaçırmadı. Ama şöyle bişey var benim kız 1 yaşından beri hep kuru kalkıyordu sabahları. Bi de kukulinin 2 şarkısı var onu hep izlettim. Tuttut, beze bye bye