Benim kızım bir aylıkken olmuştu mantar doktora götürdüm hametan, travozol, hamazinc verdi günde 3 kere bu kremleri dönüşümlü sürdüm ıslak mendil yerine eczaneden pamuk var bebekler için ondan kullandım birde kakasını yapınca sıcak suyu açıp herzaman yıkıyorum şimdi dörbuçuk aylık kızım 1 kere olmuştu birdaha tekrarlamadı şuan ıslak mendili sıcak suyla yıkayıp temizliyorum çişinde çok şükür pişiğimiz bile yok ve vucuduna sürdüğüm nemlendiriciyi günde birkere poppişine sürüyorum okadar bazende 3 günde bir hametan bezinizi de sık değiştirin tabi aslında nekadar temiz tutarsanız okadar iyi oluyor popişler pişik olmuyor 🙂