pazartesisendromu ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama, kaliteli bir ateş ölçer tavsiye ederim. Biz izmir sehir hastanesine gittik geçtiğimiz haftalarda. Cocuk acilden giris yaptik. 39.4 ates ile. Calpol ve pedifen düşünmemişti. Orada ölçüm yaptılar, 36.6 dediler. Elimdeki ateş ölçeri gösterdim. Bi dünya tantana ettik orada. Velhasıl kelam ateş ölçer önemli. Braun 6520 ve ya 6525 öneririm. Kol altindan da medisana kullaniyoruz. Teyit ediyorum, içim rahat ediyor 🥰