Aysegulll44 Kızlar 6 ay oldu sezeryan ile doğum yapalı ama henüz regl olmadım bebeğimi anne sütü ile besliyorum ve emzirdiğin zaman 1 yıla kadar olmaması normal diyor doktorlar ama çevremde bu durumu yaşayan hiç kimse yok sizden aynı durumu yaşayanlar var mı?
nazlimom_ Aysegulll44 evet normal 1 sene olmaması bende tam 6. Ayda olmuştum arkadaşım da 8. Ayda regl oldu
eraysen Aysegulll44 bende doğum yapalı 6 ay oldu regl olmadım özellikle gece beslemesi yapıyorsanız uzuyor süre 1 yılı bile geçiyor
Deletedmom_112 Aysegulll44 bende 6 ay önce sezaryen doğum yaptım bende regl olmadım hatta adet söktürücüye rağmen olmadım 😂
DenizAsaf Aysegulll44 4. Ayda oldum 5. Ayda olmadım 6 da oldum 7 ve 8 olmadım daha hala bekliyorum. 1 seneye kadar düzensizlik normal dedi dr bakalım
Rojdaa Ben oğlum doğduğun da 10 aylıkken regl olmuştum. Şimdi 40 gün önce doğum yaptım bekliyorum adetimi emzirmedigim için belki daha erken olurum diye düşünüyorum.
Aysegulll44 eraysen evet neredeyse saat başı uyanıyor bebeğim sadece memede uykuya daldığı için az da olsa mutlaka emiyor
eraysen Aysegulll44 özellikle gece 1 ve 6 arası ki en fazla 3 te bebeğin emzirilmesi regl olmayı geciktirir
Deletedmom_112 Aysegulll44 emziriyorum aslında en başından beri meme + mama şeklinde gidiyoruz günde 2 3 kere mama da veriyorum, ek gıdaya da geçtik. Kızımda tam 4 ay sonra olmuştum ama bunda olmadım.
esmos27 Ben 1. Ayımda oldum bakalım bu ay olacakmıyım her insanın bünyesi farklı 1 seneye kadar normal deniyor bende öyle biliyorum
brcnbyram Kizalr en son reglm 16 Kasım’da bitti test yaptım çıkmadı pazartesi kan testi yaptrcam hamile olma riski War mi kizlar
Aysegulll44 brcnbyram neredeyse 2 ay olacak testi ne zaman yapmıştın bende kızıma hamileliğimde son adetimin üstüne 15 gün sonra yaptım çünkü şüpheleniyordum çıkmadı tam 1 ay sonra yaptığımda çıkmıştı ardından kan verdim ondada doğrulamıştı sonuç
Mel1607 Sezeryanla doğum yaptım. 40m çıktı adet oldum sanki hiç doğum yapmamış gibi her ay düzenli 28 günde bir oluyorum bende mi sorun anlamadım . Hamileyken ne güzeldi 9 ay adet olmadım emzirirken de olmam diye düşünüyordum:((
Asyasemin2013 Aysegulll44 ben 1 yılı geçkin adet olmamıştım. Ne zaman memeden kestim bebeyi o zaman oldum. Süt koruyor derler