-Eraymoms- Üzerimize ilk defa araba alacağız, ehliyeti olan olmayan araba sigortasında ücret fark ettiriyormu ? Kendi üzerime araba almak istiyorum ama benim ehliyetim yok şuan eşimin var ehliyeti fark edermi yani ehliyet olup olmaması
Sebusebu -Eraymoms- Ehliyet olmaması trafik sigortasına engel değil. Düşük bile cıkabilir sonuçta ehliyetin yok kazan yok :) Üstte kalsın🍀
Kepekekmegi -Eraymoms- ehliyet fark etmiyor fakat üzerinize alacağınız ilk arabanız ise sigorta baya yüksek çıkıyor eşiniz daha önce üzerine araba aldıysa ve kazası vs yoksa size nazaran daha düşük çıkar
Kepekekmegi -Eraymoms- yalan olmasın geçenlerde bir tanıdığımız aldı ilk arabası olduğu için 8 bin küsur sigorta ödediler eşime 4-5 bin çıkıyordu yılbaşında ne oldu orasını pek bilmiyorum
Sarikuzumalp -Eraymoms- Ben sigortacılık yapmıştım bir dönem ehliyet olmadan da olabiliyor. Ama ilk üzerinize alacağınız zaman sigorta yüksek çıkar malesef.
ekin_ -Eraymoms- niye eşi sigortacı olan var mı diye soruyorsunuz ? biz kadınlar sigortacı olamaz mıyız kadın kadına cinsiyetçiyik yapıyor şaka gibi sigortacı olarak sorunu yanıtlardım ama eşim bankacı sigortacı değil yanıtı tatmin etmez belki
-Eraymoms- ekin_ Ya siz şaka falan mısınız tövbe yarabbimm ne var öyle yazdıysam ayrım falan yapmıyorum aklıma direk o geldi eşim söyleyince yazdım geçtim bu kadar kasmayın Allah aşkına ya
Sarikuzumalp ekin_ Cinsiyetçilik yaptığını düşünmüyorum. Şimdi doğruyu söylemek gerekirse bu gibi durumlar genelde erkekleri daha çok kapsadığı için söylemiş. Yoksa kadından sigortacı olmaz kafasıyla yazmamış.
kanalizereis -Eraymoms- benim de ehliyetim yok üzerime aldığım ilk arabaydı. 2023 modeldi. Sigortası yüksek çıktı. Ama ehliyetle ilgili değil diye biliyorum. İlk araba olması ve arabanın yaşından dolayı yüksek çıkabileceğini söylemişlerdi
-Eraymoms- kanalizereis Evet sanırım ilk alanlara yüksek çıkıyor sıkıntı değil zaten eşimin üzerine de araba yok ikimizden birine de olsa aynı çıkacak 😅 sadece eşimin üzerine yapsam daha mı iyi olur kendi üzerime mi karar veremedim gibi
kanalizereis -Eraymoms- ben eşimden habersiz Togg başvurusu yaptım Altınlarımı bozdurup 🤣 çıkınca mecbur benim üzerime oldu. Ama araba da alacak olsam kendi üzerime aldırırdım. Boşver kocanı kız kendi üzerine al 🤣