Bebeğim şuanda 10 aylık oldu formül mamayla besleniyor fakat dışardan bişey yemiyor bı sure arı mama yedi ondan sıkıldı yemek yerken eline veriyorum bazen öyle biraz yarışı yere yarışı ağıza gidiyor am yediği miktar tabiki doyurucu kıvamda asla değil kaşık sokmak istemiyor ağzına yemek istemiyor ögürüyor ağlıyor agzini kilitliyor ne yapacağımı bilmiyorum bilen biri varsa lütfen soylesin