Mrb anneler oğlum 5aylık ve alttan iki dişi çıktı . Erkenden çıkardı ya arada ısırıyor çok acıtıyor çünkü uçları bildiğin testere gibi.bu güne dek asla yara olmadı göğsüm şükür. Çok da minik anlamıyo ki aciyo desem ne olcak bakalım böyle şimdiden . Sadece emziriyorm 6.ayi bekliyorum ek gıdaya henüz geçmedim