E bebek in emzirme sutyenlernden memnun kaldım ben ama durumunuz müsaitse dagi veya suwen markalarını tercih edebilirsiniz.ben bralet de kullandım arada onda da rahat ettim bedenimden bir tık büyük almıştım hem göğsüm rahat ediyordu toplu duruyordu hemde emzirmesi kolaydı