Zeyno111 Bende de XL askılı premium korse var ilgilenen olursa. 4 ay önce doğum yaptığımda aldım göbeğim çok kalır diye korkup ama ilk haftasında indi zaten bebeğim 2.5 kilo doğdu hamileyken de aşırı büyümemişti bir hafta kullandım hemen arkadaşa olduğu gibi en son çıtçıta geçtim sonra da rahatsızlık duymadığım için göbekten bıraktım. 269 liraya almıştım şuan sıfırı sitesinde 249 lira ilgilenen olursa 180 liraya veririm ben de onu.