3 ay 18 günlüğüz . Aynı durumu yaşıyoruz .Şişli bezi çok alıyordum ama kakamız 7 günde birdi bebek kilo almıyordu .400 gr almış . Ama boyuna vermiş . Şimdi ise kakalı bezi pütürlü pütürlü içi günde 3 kez alıyorum çişini alamıyorum . Bu çocuklar niye böyle değişik 🤪 hep bir soru işareti kafamızda