eliftugba evet siz cok iyi bir annesiniz. Hıc kimse dört dörtlük değil.
Bazrn cok yoruluyorum inan tummy time yaptıramıyorum oyun oynayamıyorum, kucaga almak bile zorluyor bende dusunuyorum ben ıyı bır annemıyım dıye oysa bence bu dusunce vesvese cunku ıyı bır anne olmasam gun ıcınde boye yorulmam hatta kendımize bu soruyu sormamız bıle iyş bir anne oldugumuzun kanıtı
Bence evrende herseyın fazlasını ısteöek her zaman ıyı sonucşar dogurmaz. Hersey dozunda guzeldır annelikte öyle. Daha iyş bir anne olayım diye cabalamak herseyı daha fazla zorlastırabılır mesela sızı daha cok yorar buda hasta olmanıza sebeb olabılır. Bazen daha iyi olmak değil sadece ve sadece iyi olmak yeterli olabilir. Enerjinizi ve annelik kalitemizi bu soruyla tuketmeyelim. Anne olmak aşırı zor ve yıpratıcı mesela benım iş hayatımı sosyal hayatımı, eşimle aynı odada uyumamı, uykularımı, eşimle vakit gecirebilne imkanımı, yemek yapilmemi, evimi toplayabilmemi, uzun saçlarımı,vucut şeklımı, kaygısızlıgımı ve listeye ekleyebılcegım ufak veya buyuk bir cok şeyi benden aldı. Düşğnsenize ne kadsr çık şeyi bi anda bizden aldı bu kayıplarla nasıl dort dortluk olabılırız kı bazen dort üçlük olmak bile bir mucizedır hepınızı kalbinizden opuyorum. Bir gun kaybettıklerımı yenıden alacagımı biliyorum sadece sabır ♡♡♡