Biz de bugün 2.ay aşılarını olduk, gerçekten ömrümden ömür gitti. Herkeste böyle olacak diye bişey yok ama 3 aşının aynı anda verilmesi gerçekten gerekli mi? Çok fazla geliyor sanırım bebeklerin bünyelerine. Ben öğleden sonra emzirip uyuttum çok ateşi yoktu kısa kol zıbına müslin kundak yaparak yatırdım sıcaklamasın diye 36,8-37,5 civarlarındaydı ateşi bi saat sonra 39 a yükselmişti bile. calpol düşürdü çok şükür. Sonrasında çılgınca ağlamalar, tıkanmalar, emmeyi reddetmeler vs dayanamadık doktora göründük bir sıkıntımız yok neyse ki. Aman çocuklarımıza bişey olmasın ya anneliğin en zor yanı buymuş 🥹