Oznur0112 Merhabalar bebeğim 1 yaşında ama bay bay alkış gel gel vs yapmıyor bende endişeleniyorum ama etrafımda henüz normal diyenler var aranızda bunu yaşayan varmı endişelenmelimiyim.
tekbasimabakiyorum Oznur0112 biraz daha bekleyin ve bu hareketi sürekli öğretmeye çalışın. Akşam babası gelince ya da yolda yürürken sürekli el sallayın, bir şey başardığında alkışş deyin takdir edin, elbet öğrenecektir
Elmsnghn Oznur0112 devamlı yapin ve inatlasarak yapmayın. Atiyorum siz esinize giderken bay bay babasi diyin elinizi sallayin. Hadi oğlum bay bay yap derseniz bazi bebekler inadına da yapmıyormus. Oyun oynarken alkis benim ogluma deyip alkislayin yada tabağını bitirince vs. Benim oğlumda bay bay yapmiyodu. Cunku el sallayacak durumumuz yoktu esim ise giderken oglum uyuyodu. Tek basimiza yasiyoruz kimi görelim de el sallayalim diye aklima gelmemisti. Sonra sokaktaki hayvalara bile bay bay moduna geçtim 😅😅
Oznur0112 tekbasimabakiyorum Daha çok üstüne düşücem ben sanki şimdiye kadar yapması gerekiyordu diye düşünüp kendi kendimi yiyorum ama evet illaki öğrenecek çok teşekkür ederim
Oznur0112 Elmsnghn Bende gün içinde alkışı çok fazla kullanıyorum bay bay yapcak kimse olmadığı için ama üstüne daha çok düşücem bende bu taktiği uygularım artık teşekkür ederim 😊
Zekiiiiii @“Oznur0112”#p29218507 iki elini tutup birbirine vurun iki üç gün öyle yaptım ses çıktığını fark edince. Kendisi yapmaya başladı alkış çal deyince kendisi yapıyor artık.