gulyabani galiba 24 saat süre icinde değişiyor canım. Yenisine gideceksin. Birde aşı zamanı siz aile hekimine randevu alıp ilk ona mı görünüyorsunuz ya
Ben direk aşı odasına giriyorum aşısını oluyoe boy kilo ölçümü oluyor bilgilendirme yapılıyor oradaki hemşire ebe tarafından. Benimki mi yanlış? Şimdiye kadar hep böyle yaptım yani kimse de bişey demedi randevusuz gittim.