fatmazehra02 Güzel anneler 5 6 defa kullandım steril edip kaldırdım hiç bir sıkıntısı yok ihtiyacı olan birine nasip olur inşaallah 500 tl o
esmaaxx fatmazehra02 en son biseyler yapma sansiniz varmi benim ihtiyacım var bebeğim 1 haftalik daha silikon ucla emziriyorum manuel vardi bir ise yaramiyor elektrikliyide alamadim suanda malesef
fatmazehra02 Duruyor canım buraya atmayı bilmiyorum bu hesaba bakabilirsin Dolap’ta keşfettiğime bak! https://link.dolap.com/peic6
fatmazehra02 Çok isterdim ama malesef bende bebegin bir ihtiyacını alacağım sıfır fiyatını biliyorsunuzdur zaten çok uyguna bıraktım kusura bakmayın