Guzel anneler kizim emerken ilk disini cikartirken bi gogus ucumu disleyip yara yapmisti, o zaman fucidin kullandim yara gecti ama kremden sonra deri inceldi. Hala daha asiri hassas ara ara medacassol kullanıyorum, saf zeytinyağı, kantaron yağı, ayva çekirdeği jeli, incia, garmaston, lansinoh, gümüş kapak akliniza gelebilcek herseyi surdum denedim ama hala hassasiyet devam ediyo. Bana onerebilceginiz denemedigim bi yontem varmidir acaba?