30-60 arası içiyorlar ilk etapta 30 sakın daha fazla verme o alır sen verdikçe hep ağzı arama pozisyonunda olur eğer fazla verirsen aşırı gaz birikir bizzat yaşadım bunu çok sık beslemek iyi değil tam tersi bağırsak problemini getirir sonra hastaneye zor yetiştirirsin ağlama krizleri falan filan çok zor süreçler