Merhabalar kızlar oğlum geceleri dayak yemiş gibi ağlayarak uyanıyor :) bu durumda 9.ayda yaşayan var mıdır yani gece beslenmesini çok nadir yapıyoruz ama kucağıma aldığım an direkt geri uyuyor kucağıma alasıya kadar bağırmaya devam ediyor bazen de emzikle geri uykuya dönüyor ama çok nadir. Ne tür sebeplerden böyle oluyor olabilir başına gelen var mıdır? Uykular uykularrr :(