Herkese merhaba 🌼 37 günlük bebeğimin dünden beri burun tıkanıklığı ve hırıltısı var. Burnuna serum fizyolojik yapıyorum ve aspiratörle çekiyorum ama yinede hırıltı devam ediyor. Bugün doktora gittik olur bu zamanlar dedi ama hırıltısı beni çok üzüyor, eminim bebeğim de çok rahatsız. Doktor da serum fizyolojik yapın genel olarak dedi. Bebişlerinde bunu yaşayan anneler çözüm önerileriniz varsa alabilir miyim 🥹