bsst bizde şöyle dedi koktorumuz bide eczacımız var çok donanımlı bi adam ikiside synı şeyi söyledi. İnfulenzanın tek bi ilacı var bu bi antibiyotik. Ben vermek istemedim cahilliğimden işte daha çok küçük vs diye iksiide bana dediki bu hastalığın tek ama tek ilacı devası bu ilaç vermezsen 1 ay uzar dedi. Başladık bu akşam şimdi mamasını full bitirdi yanımda uyuyo calpolde verdim aynı anda doktorum verebilirsin dedi ateşide şu an 36,9. Arkadasım bu ilacı cocugunda kullanmadı mesela infulenza olduğunu bile bile 1 ay çocuk çekti balgam öksürükten uyku yemek hiçbişey kalmadı