Bebekk1 bu sorunu ben çok fena yaşadım, maalesef hamileliğimin son ayında kremlere başlamadığım için. Kanaya kanaya hem emzirdim hem sağdım hem ağladım. Tüm kremleri, göğüs kalkanlarını, gümüş kapakları denedim. Maalesef yara olduktan sonra hiç biri ama hiç biri yaramadı. Sadece tek bir şey toparladı: silikon göğüs ucu. Sürekli bununla hiç ara vermeden 2 hafta emzirdim ve gerçekten düzeldim.